Uitgebreide dossiervorming

Dossiers kunnen aangemaakt en bewerkt worden via de CRM voorziening in de desktop applicatie. Auxiliar is speciaal ontworpen met een groot aantal digitale formulieren dat naar behoefte kan worden getoond. In een dossier vindt u onder andere:

Administratieve gegevens

Bevat administratieve informatie van de bewoners, zoals informatie over intake, relaties, contactgegevens en vertegenwoordiging. Hier wordt ook informatie opgeslagen over anamnese en medicijngebruik van de bewoner.

Zorgkaart & Zorgleefplan

De zorgkaart bevat belangrijke persoonlijke informatie over de bewoners, zoals: instructies voor aan-en uitkleden, mobiliteit, en toiletgebruik. Het zorgleefplan bevat specifieke doelen en acties per domein voor bewoners die te maken hebben met sociale participatie, mentaal welbevinden en bepaalde woonwensen.

Afspraken/Rapportages

Hier vindt u een overzicht van alle afspraken van de bewoner. Dit zijn bijvoorbeeld afspraken met zorgverleners. Het onderdeel dagrapportagtes toont de gebeurtenissen, incidenten en/of signaleringen op een tijdlijn.

iWLZ & iWMO

Binnenkort zal al het berichtenverkeer m.b.t. de zorgregistratie (iWLZ & iWMO) door Auxiliar worden beheerd. Het berichtenverkeer tussen ketenpartijen: Zorgkantoren, CAK, gemeenten, CIZ en uw zorginstelling kan eenvoudig en snel geraadpleegd worden binnen Auxiliar.

Meer informatie?